10/21/2008

Δημαρχείο Τώρα.

Να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Το οικόπεδο αυτό, το αγόρασε ο Δημοτικός Υπάλληλος για να δώσει κάτι στα παιδιά του. Και επειδή ήταν πολύ κάτω από τον δρόμο (υψομετρικά) έπρεπε να το μπαζώσει και να το φέρει στην επιφάνεια του δρόμου.
Άρχισε λοιπόν να ψάχνει χρήματα να το οικοδομήσει. Και αφού δεν ήθελε να πάρει δάνειο για να οικοδομήσει μόνον ένας τρόπος του έμενε. Ναι καλά καταλάβατε.

ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ.

Ναι αλλά ποιος θα έριχνε τόσα μπετά για να το σηκώσει το οικόπεδο αλλά και να φτιάξει και είσοδο για τον μεγάλο ακάλυπτο (μελλοντικό ιδιωτικό πάρκινγκ) από πίσω του; Βρήκε τρόπο και δημοτικά λεφτά βαφτίζοντας τα ψηλά μονομπλόκ "ανάπλαση της Έρκυνας".
Ω! τι θαύμα; Το οικόπεδο σηκώθηκε. Να σημειώσουμε εδώ ότι στην ανάπλαση μπήκε και η αποχωμάτωση καναλοποίηση υπόγειων νερών κλπ.
Πάμε τώρα στην οικοδομή. Πάλι χωρίς λεφτά να πάρει και κάτι ο άνθρωπος. Έδωσε αντιπαροχή το υπερυψωμένο πλέον οικόπεδο για να πάρει κάτι τις. Ναι αλλά ρε παιδιά μήπως να το πουλάγαμε καλύτερα να βγάζαμε περισσότερα; Δύσκολες εποχές έρχονται. Ωραία λέει ο Μηχανικός του έργου στους εργολάβο και δημοτικό υπάλληλο. Θα το κανονίσω εγώ να το πουλήσουμε στον Δήμο για δημαρχείο. Έχουν λεφτά οι μαλάκες δημότες. Και τί έγινε αν δεν είναι κεντρικό; Και τί έγινε αν είναι στην χειρότερη γωνία της Λιβαδειάς;
Ναι αλλά ρε μηχανικέ, του είπαν, τι θα γίνει με το αφεντικός σου; Τι θα πει;
Τι με νοιάζει ρε παιδιά; Τα λεφτά να πάρω εγώ.
Έριξαν λοιπόν τα σχέδια και έφτιαξαν αυτό.
Πολύ ωραίο για δημαρχείο δεν νομίζετε;
Έπεισαν λοιπόν τον δήμαρχο. Έπρεπε όμως να περάσει και από το δημοτικό συμβούλιο.
Εύκολο έλεγε ο δήμαρχος. Ότι θέλω κάνω εγώ.
Θα ψηφίσω και εγώ λέει ο Μηχανικός, και ας μαλώσω με το αφεντικό μου. Το πολύ πολύ να με διαγράψει. Πάλι μαζί θα είμαστε.
Όλα καλά. Αλλά το πράγμα σκάλωσε.
Τώρα πάνε να το επαναφέρουν το θέμα.

Δεν λέω σκασίλα μου. Αυτά έχουν οι μπίζνες. Αλλά με τα λεφτά μας ρε παιδιά;
Ντροπή! Φάτε λεφτά. Αλλά όχι δημοτικά. Αυτό αποτελεί ένα από τα πολλά των δημοτικών αρχών της δύσμοιρης Λειβαδίτσας μας.

Έχω φαντασία; Γράφω ωραία σενάρια; Τώρα που έφυγε ο Φώσκολος από τον Αντένα λέω να πάω εγώ να γράψω κανένα σενάριο. Αλλά αν πέφτω μέσα τότε κακόμοιρε συγχωριανέ μου λυπάμαι. Χωριάτες θα μείνουμε. Και οι κοτζαμπάσηδες θα πάρουν καινούργια άλογα.

Και που ήσαστε. Κάντε γρήγορα. Τα παιδιά περιμένουν τα ταγμένα λεφτά. Το κτίριο σας περιμένει.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και λίγα λές!!! Για φώσκολος βέβαια δεν ξέρω αν κάνεις :-)

Δεν πέρασε την πρώτη, θα περάσει την δεύτερη. Θα πάρουν και δάνειο για αυτό. Την απόφαση την πήραν πέρσι

Trofonios είπε...

Φυσικά και λέω λίγα apollo. Μόνο τα ονόματα να βάλω φτάνει.
Από την άλλη όμως ποιο πολύ με ενοχλεί η αρπαγή δημοτικού χρήματος από τον ιδιοκτήτη προς ίδιον όφελος, παρά η κουταμάρα του δημάρχου και η επαγγελματικότητα του μηχανικού.
Και αυτό γιατί ο δημοτικός υπάλληλος αυτός κανόνιζε τα κονδύλια από τον προπροηγούμενο, εκκρίθηκαν από τον προηγούμενο και καταναλώθηκαν από τον σημερινό. Κατάλαβες;