10/11/2008

Ετοιμασίες

Άντε πάλι από την αρχή, να δώσω όσον το δυνατόν ποιο καλό look στο blog μου. Είπαμε σιγά σιγά, μην στραμπουλίξω τίποτα. Τι το ήθελα και το έσβησα το e-trofonios; Και το όνομα δεν μπορώ να έχω και το στύλ που του είχα δώσει.
Είπα κάποια στιγμή να πάω κατα wordpress μεριά, αλλά δύσκολα τα πράγματα για αρχή. Βλέπω έχω την δυνατότητα να περάσω ολόκληρο το blog από το blogger, οπότε κάποια στιγμή έχω σκοπό να το κάνω. Μην βιάζεστε γιατί ούτε και εγώ θα βιαστώ. Να δέσει πρώτα το πράγμα και μετά.
Όσο καιρό έλειπα γνώρησα πολλά καλά site αλλά και blog. Χώρτασα διάβασμα. Έγινα σοφότερος; Μπα! Έβγαλα τα μάτια μου; ΝΑΙΙΙΙ! Βέβαια μου δώθηκε και η ευκαιρία να ανοίξω και κανένα βιβλίο. Πραγματικό γιατί τα e-book καλά είναι αλλά μετά βλέπεις πουλάκια. ΤΣΙΟΥ ΤΣΙΟΥ.
Τι διάβασα; Σε κάποια μεριά του blog θα βάλω μια ενότητα με τα βιβλία που διαβάζω αυτό τον καιρό. Με μία μικρή παρουσίαση έχω σκοπό. Θα δούμε. Έχω πολλά στο μυαλό μου. Άλλωστε αυτό το blog ούτε ειδησιογραφικό ούτε κουτσουμπολίστικό. Για αυτό χωρίς άγχος όλα θα γίνουν και θα σχολιάζονται ελεύθερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: