10/10/2008

Να 'μαι πάλι.

Ναι 'μαι και εγώ πάλι. Διαβάζοντας ότι σε μερικούς λείπω, και βράζοντας μέσα μου για αυτά που διαδραματίζονται γύρω μου και δεν μπορώ να τα αφήσω ασχολίαστα είπα να επιστρέψω.

Ποιο προσεκτικά αυτή τη φορά. Σε αυτά που γράφω και σε αυτά που σχολιάζω. Θα προσπαθήσω αλλά δεν εγγυώμαι τίποτα.

Μήπως είναι καιρός εκλογών και μυρίζομαι πολιτικό οίστρο; Όχι απλώς θέλω να σχολιάζω σε μερικούς αγαπημένους (blogger) αλλά και σε άλλους που έχω ανακαλήψει τόσο καιρό έξω από την βιτρίνα. Ξέρετε να διαβάζεται αλλά να μην απαντάτε. Όχι ότι απαγορευόταν, αλλά το θεωρώ λάθος να απαντάς σε blogs και να μην αφήνεις και την δικιά σου ταυτότητα μέσα από το δικό σου blog.

Γειά σας και πάλι λοιπόν. Και όσον αφορά την εικόνα του το blog θα φτιάχνει με τον καιρό. Θέλει δουλειά αλλά και μεράκι.

6 σχόλια:

βοιωτός είπε...

Απίστευτο;
Την κατάλληλη στιγμή.
Ελπίζω να αντέξεις αυτή τη φορά, σε χρειαζόμαστε.

Trofonios είπε...

Αγαπητέ Βοιωτέ πάντα ήμουν πλησίον σου. Απλώς δεν με έβλεπες. ΄Ήρθε ο καιρός να έρθω από μπροστά σου. Βλέπεις είμαι και εγώ λάτρης των παρασκηνίων που άριστα εκθέτεις. Μην σταματάς...

Medeon είπε...

Welcome Back Trofonie

Το κριτικό πνευμα, ο επαναστατης με αιτια. Ενας blogger που τιμα το ψευδωνυμο του.

Μας ελειψες

Trofonios είπε...

Σε ευχαριστώ Μεδεών για τα καλά σου λόγια αλλά και γιατί αναφέρθηκες τελευταία κάνα 2 φορές στο όνομά μου.

Από την άλλη δεν θα γίνει καλύτερη η Blogόσφαιρα με εμένα παρόν.
Αλλά θα μπορώ να σχολιάζω τώρα πλέον ελεύθερα. Το εξήγησα στην ανάρτησή μου παραπάνω.

Ξόμπλιο είπε...

Γουέλκαμ μπακ!! :D

Μία ερώτηση μόνο....γιατί "πιο προσεκτικά αυτή τη φορά"???

Trofonios είπε...

Μα που αλλού προσεκτικά Katrin;

Στα γραφόμενα μου. Παλιά το είχα παρακάνει. Θα προσπαθήσω να είμαι λίγο ποιο εγκρατής στις εκφράσεις μου.